Oddiz

Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

Synvillor...O.O

Av Julia - 15 juni 2011 06:54

Hej hej!

Imorgon har det gått exakt en vecka sen skolavslutningen.

Tänk...BARA NIO VECKOR KVAR  

Jag har ju såååå mycket jag måste hinna med under ett sommarlov.

Bada, sola, åka på nån slags semester, Öland, Liseberg, ja lite sånt.

Har ni typ nånting som ni är absolut TVUGNA att göra under erat sommsrlov??

KOMMENTERA  

Det kanske var lite längesen jag la in en bild men vi kan väl se vad jag har hittat...

Okej jag tänkte lägga in lite bilder på synvillor. Det är en helt vanlig bild som ser ut som att den rör sig fast det är ögonen som lurar hjärnan (eller tvärtom kommer inte ihåg)


 

Coolt va!?


Om du kollar in i det svarta hålet på den här bilden så ser det ut som det kommer närmare o närmare!


  Läbbigt va!?

Det var allt för mig! Hej då!


//Oddiz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 6 augusti 2011 13:49


Hej! Jag kom hem imorse klockan 01.00 från Danmark! Jag har nämligen varit på Legoland! Det var jättekul! Jag rekommenderar det starkt för personer mellan 6-13 år! Jag rekommenderar det för yngre bara för att det finns inte lika "läskiga" saker som p...

Av Julia - 19 juli 2011 17:33

Jag har såååååå tråkigt....  Alla mina kompisar är borta! Två är utomlands, en o campar....Men jag leker med Elsa istället. Vi har kommit på en jätterolig grej. Vi gör typ en modetidning! Jag fotar Elsa o gör om bilderna i PhotoShop och Picnik.co...

Av Julia - 5 juli 2011 08:29


Hej har väldigt bråttom nu. Jag väntar på att Wilma ska ringa så att ja, Cajsa o hon kan leka. Jag är på min vakt....-.-''   Ps. Säg inget men jag ska ta med varsin Toblerone till dom från Liseberg i söndags. Elsa vann nämligen en sån där jättest...

Av Julia - 22 juni 2011 07:28

Hej, jag vet att jag inte har bloggat på länge men vi har packat till Kreta. Verkligen inte lång tid kvar nu!   Vi kommer åka hemifrån klockan 4 på morgonen! Planet går nämligen klockan 7.... Igår fick Ludde ett rivsår på hans tumme (eller va...

Av Julia - 16 juni 2011 11:47

                     uu$$$$$$$$$$$uu                  uu$$$$$$$$$$$$$$$$$uu                u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u              u$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$u             u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u             u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u             u$$...

Presentation


Men hallå???
Ni ska ju inte läsa det här! Läs mina inlägg istället!
Dom är mkt bättre! ;P

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni om min blogg!?
 Helt super!
 Den är väl okej...
 Nja inte så bra...
 DEN SUUUUGER!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards