Oddiz

Alla inlägg under april 2011

Av Julia - 27 april 2011 19:02

Tjabba tjenare! 

Usch! Jag kmr verkligen ha träningsvärk imorrn! Och just då som jag ska cykla...Jag har nämligen tränat idag! Känner mig riktigt pumpad  !!!!!!!!!!!!!!

De goda nyheterna är att på fredag är det skoldisco! Ska verkligen dansa gjärnet azzå!   Gustav (Min pojkvän) frågade mig på bildlektionen idag  om vi kunde dansa! Då blir vi ju två!  +  

Hoppas jag iaf! Jaja håll tummarna! Ska välja kläder imorrn tror jag! Hoppas nåt snyggt!  

Liten discobild!

Disco disco!  Herrå!



//Oddiz   

Av Julia - 26 april 2011 16:32

Tjenixen på er!   

Idag börja skolan igen...Vi hade slöjd första lektionen o täljde pennor! Jag gjorde en som såg ut som en vinflaska! Ska färgglägga den nästa vecka!   

Sen hade vi bara SO/NO och sen hade vi hemkunskap. Vi snackade om vegetarianer. Vi fick göra en debatt om det, jag var med i vegetarianlaget! Vi loosade...  

Nu sitter jag vid min bästis dator! Säg hej Wilma!  

Nä...Vad tråkig hon är då!

Jaja herrå iaf!   


//Oddiz

Av Julia - 25 april 2011 07:14

Tja! Ni har väl hört lite i sidan om om något som heter moviestarplanet.se

Det är en kul gratis spelsajt för barn i alla åldrar! Tänkte visa lite bilder!  

   

Stora bilder men detta är JAAAAAG!  

 

Elsa.... 

  Mitt sovrum!

  Trädgård!

  Kök!

  Och sist men inte minst partyrummet!   

Tog lite konstiga o stora bilder men det blev en liten titt i alla fall! Lägger in mer ikväll!  


//Oddiz

Av Julia - 24 april 2011 18:07

Heeeeej!!  

Idag har dagen gått VÄLDIGT snabbt! Jag vet egentligen inte vad jag har gjort!? Jooo...Jag har varit hos mormor o morfar...Varit med Elsa...Cyklat till Vegby med Elsa o köpt glass...Jag fick en spindel på benet! DEN VAR JÄÄÄÄÄÄTTE LÄÄÄÄSKIG!  

Här kmr en riiiiiktig läskig spindelbild! 


Ehhm...Näää...Vågar inte söka på det... 

Elsa sa att det var en kille som låg o sov sen kom en spindel o bet honom. När han vaknade gick han o kollade o då var det ett JÄTTESÅR! Sen kunde han inte röra benet!  

WOOOOOOAAAA!!!!!!!! Nej det var bara Elsa...  Sluta skrämmas Elsa!


//Oddiz 

Av Julia - 24 april 2011 06:42

Leden men detta är egentligen gårdagens inlägg! Jag glömmde bara publicera det!  

Hej på er allihopa!  

Usch! Idag blev det kanske lite för mkt godis men ändå...  Hehehehe....

Men i alla fall...Dagens låt är Who says med Selena Gomez! Ledsen men jag gillar Selena Gomez! Hihi!   

Nu är snart påsklovet slut..Trist elr hur!? Kommentera o säg vad som var det bästa just DU har gjort under lovet!  

Hihi ses!


//Oddiz

  

Av Julia - 22 april 2011 18:42

Tjabbare tjenare!  

Dagens låt är DJ got us falling in love med Pibull men det är nåt fel på min dator så jag kan inte lägga in en video..  GAAAAAHH! Jag vill verkligen lägga in en video!   Jaja..Idag har vi varit hos min mammas pojkvän Micke! Vi satte upp deras studsmatta o hoppade! (inte mamma o Micke tyvärr) Vi sköt också prick med luftgevär!   (Bara på tavla, inte hund, syrra elr mamma)

Hoppas ni haft ett bra påsklovnu! Ska kolla på "Äntligen fredag" med Sean Banan!   Juste! Min pojkvän fyller år idag!   Grattis o puss på dig Gurra!   


//Oddiz   

  

Av Julia - 21 april 2011 20:10

Hej hej! Jag har lite bråttom idag! Ska fira lite påsk o kolla på det nya programmet "Herr & Fru" Kollar nån mer på det!? Vill bara säga att dagens låt är Techno chicken! Hoppas ni skrattar! HEEEEEJ DÅÅÅÅÅ!!!


MEEEEHHHH!! GAAAAAHH!! VRF FUNGERAR NT VIDEON!  

Jaja ni får väl söka själva då.... 


//Den ARGA Oddiz    

Av Julia - 20 april 2011 17:40

Ja vet ja vet, det är tredje inlägget idag men jag glömde en sak! egentligen var det inte nödvändigt att skriva det för jag ska egentligen göra det imorrn men...

Jag gör det ändå! Det är så att jag och min lillasyrra ska ut o SHOPPA imorrn! Men shhhh! Hon vet inget än!  

Jag ska visa henne detta inlägg när hon kmr hem! Hej hej Elsa!   


//Oddiz

Presentation


Men hallå???
Ni ska ju inte läsa det här! Läs mina inlägg istället!
Dom är mkt bättre! ;P

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni om min blogg!?
 Helt super!
 Den är väl okej...
 Nja inte så bra...
 DEN SUUUUGER!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards