Oddiz

Alla inlägg under maj 2011

Av Julia - 30 maj 2011 06:35

Hej på er!!  

Min dator krånglade lite igår så det här är egentligen gårdagens inlägg...

Men det var ju inte bara datorns fel såklart.... 

Jag var ju liksom tvungen att kolla på Mästarnas Mästare! Det var ju final och Ingemar Stenmark vann! Go go Ingemar!

  Hehe!  

Vem hejade ni på??

Min syrra hejade på Anders Limpar men han åkte ut i Mästar Duellen.

Jaja vi ses imorrn!

Hej svejs!


//Oddiz

Av Julia - 28 maj 2011 18:02

Hej hej!  

Idag har jag varit hos min morfar och ätit tårta! Han fyllde år i Tisdags men vi åkte dit idag! Grattis på dig Morfar!  

Sen har jag varit med min bästis Wilma och lillasyrran o spelat Wii Music..Det var jättekul!

Elsa (Min lillasyrra) såg ut ungefär så här efter att vi spelat bowling   

  Haha...:)

Har haft jättekul annars och ätit jättemkt godis!  

Herrå!


//Oddiz


Ps. Ville bara säga att Elsa är okej och hon fick kanske bara ett blåmärke elr nåt..

Av Julia - 27 maj 2011 14:49

Hej hej!

Vet ni vad som var lite intressant idag??  

Jag lärde mig hoppa på hoppstylta! Inte så svårt som det ser ut egentligen...

Jag lärde mig både att hoppa upp och ner för trappan! Alltså inte upponer..... 

Jag har också gjort en liten smileyorkester!   


                     -Hmmm...Låter bra

                                                                                         

Kul va????

Annars har det väl inte hänt så mycket idag...


Hej svejs leverpastej!


//Oddiz

Av Julia - 26 maj 2011 19:41

Azzå wow min blogg börjar nog bli lite mer populär!

Fått många frågor och kommentarer på sistone! Jättekul! Jag försöker verkligen svara på alla men ibland går det bara inte!  

Lovade att skriva lite namn på dom som kommenterar oftast:

Meja

Julia (inte jag)

Wilma

Gustav

Moa

Wilma (inte andra Wilma)

Mamma

Pappa

Elsa

Jättestort tack till dom!

Här kommer en till sorglig låt som handlar om en kille som sjunger till sin tjej som var med om en olycka och fick sitta i rullstol. Dom fick veta att hon bara hade 2 år kvar att leva....

Herrå!


//Oddiz

Av Julia - 25 maj 2011 19:21

Hej på er!  

Jag tkr det är jättekul att så många i skolan och såklart utanför skolan läser min blogg! Jag blir speciellt glad när folk kommer till mig på skolgården o säger att dom tkr att min blogg är bra!

Ett speciellt tack till Julia Berner som läser min blogg varje dag o tkr den är jättebra!  (sa hon i alla fall -.-'')

Nu ska jag lägga in en video (hoppas det funkar) på en video som jag tkr är lite sorglig. Det är "My heart will go on" Med "Celine Dion"


Och så har jag ett annat lite roligt klipp på en kille som ska hälsa till sin mamma och pappa.




Och..Och..Och..Nu kommer remix-pannkaka!

Herrå!


//Oddiz

Av Julia - 22 maj 2011 15:40

Tjabbare!   

Jag kom precis hem från klassbollen nu. Klassbollen är en helg där typ klasserna i Ulricehamns kommun får möta varann i fotboll.    

Vi i fyran är ju bara 5 st så vi fick inte ihop till ett helt lag så vi fick spela med femman. Sexan hade inte nåra tjejer i sitt lag så jag o två andra tjejer fick spela med dom oxå.

Sammanlagt spelade vi sex matcher. Vi vann två, spelade oavgjort en o förlorade tre tror jag....

Fast jag spelade inte idag... Jag spelade igår, det var min syrra som spelade idag.

Hennes lag spelade tre matcher och vann två, förlorade en.

 

Herrå!


//Oddiz

Av Julia - 18 maj 2011 17:50

Tjabba tjenare!

Vet ni vad som är populärt i min skola!?

"Silly Bands"!

Ni kanske inte vet vad det är men det  är gummiband som man kan ha på armen o när man tar av dom formas dom till t.e.x djur, kläder o andra saker.

Här kmr lite bilder på dom 4 "Silly Bands" jag har!  

  Så här ser dom ut på handen. Det finns i olika färger.

  Så här ser dom ut!

Grön: Dinosaurie

Gul: Oxå Dinosaurie ;P

Rosa: Gris fis ;D

Blå: Sköldpadda xD


Herrå!

Ha det gött igelkött! xD


//Oddiz 

Av Julia - 17 maj 2011 15:46

Tjabba tjena hallooooo

Sitter hos min bästis nu o hon skriver på sin blogg wilmizzen.bloggplatsen.se.

Hon ber alla sina besökare om ursäkt för att hon inte varit inne på ett tag..  

Jaja..Jag har vart inne på glosboken idag (En sida där man kan öva på sina glosor)

Inte så kul direkt. Nästa vecka på måndag så åker femman på femmanlägret o det betyder att det är bara vi (fyrorna) o sexan i mellanstadiet!   

Åhhhh...Jag är så lycklig!

Vi är bara...Låt mig se 5+7....  .....Matte är inte mitt bästa ämne direkt men jag tror det är 12...Hihi....

Men vi ses väl! Herrå!


 

Presentation


Men hallå???
Ni ska ju inte läsa det här! Läs mina inlägg istället!
Dom är mkt bättre! ;P

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni om min blogg!?
 Helt super!
 Den är väl okej...
 Nja inte så bra...
 DEN SUUUUGER!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards