Oddiz

Alla inlägg under maj 2011

Av Julia - 15 maj 2011 16:34

Hej på er allihopa!

Jag har haft rätt tråkigt idag...Ingen var typ hemma, min bästis skulle åka till sin farmor och hälsa på deras nya valp Dassy elr nåt sånt...  

Jaja...Har spelat lite ps3 me lillsyrran.

Nåt förslag på vad man kan göra när man har tråkigt!? I så fall, kommentera!

Det är verkligen nödsituation nu, min kul-termometer har snart nått nivå noll...

  Puhhh...Behöver verkligen nåt tips!  

Åhh....vad var det nu igen jag skulle skriva om??

Nej..Kommer inte på nåt -.-''

Jo juste! En liten låt som är kul...


//Oddiz

    



Av Julia - 14 maj 2011 08:01

Tjabba! Tänkte bara göra ett litet inlägg nu morgonen. Jag fick nämligen en bild på mig på konserten!

  Hihi!  

Stort tack till min underbara mamma som tog denna fantastiska bild!


    

Av Julia - 13 maj 2011 06:47

Hej hej!  

Jag hade konsert igår! Jag var nyhetsankare. Mamma sminkade mig asmycket! Hihi! Jag kan lägga upp en blid typ på måndag elr nåt för jag är hos pappa nu och han har ingen imac så jag kan inte koppla upp min mobil.

Vi fick gå hem tidigare också, faktiskt klockan tolv.  

Det var väl typ allt som hände...Hej då!

 


//Oddiz

Av Julia - 12 maj 2011 06:41

Tjabba!  

Jo det är så att min bästis hittade en sida igår som har massor med roliga rörliga bilder! Gå in på google.se. Du klickar på webben och söker på : rörliga bilder

Klicka på andra raden så kommer sidan fram!

Jag kan visa en liten bild om ni vill!

  Hahaha! (slänger i en tia)


Har en kul bild till på en liten uppfinning jag kom på!

 

 Guuuuuud så kul! Hehehehe!


Herrå!


//Oddiz


Av Julia - 10 maj 2011 06:24

Åhhh..En vanlig lugn tisdag i den fridfulla skolan  

Hehe! Jag har slöjd idag första lektionen, vi gör såna där metallkrokar.

Jaa...O så ska vi ju ha konsert på Torsdag också så jag tror vi kommer öva lite på det med. Men annars som sagt blir det väl en vanlig fridfull tisdag!  

Här kommer lilla bilden!  



Guuuuuuuuuuuud så sööööööööt! Elr vad tycker ni!?

Herrå!  


//Oddiz  

Av Julia - 9 maj 2011 06:40

TJAAAAAAAAAAAABBARE!!!!!!!!

Nja... Idag är en vanlig trist måndag...Ja vet att JAG var trist i helgen för jag la inte in nåra inlägg men i Lördags var jag hos Micke o igår var jag hos mammas kompis iansna* o sen var vi hos Micke o grillade o sen kom vi hem o tittade på "Mästarnas mästare   Så jag har varit lite upptagen!

Jaja...Måste dra till skolan snart! Seeeeees!  


Ohhhh Vänta lite! Gå inte än! Måste ju visa en rolig bild först!  

    Hehehehehe!!!!  

Jaja! Herrå!


//En skrattande Oddiz

Av Julia - 6 maj 2011 06:34

Tjabbare!  

Många som gillade min nya design ser jag! Tkr det är kul! Jag jobbade hårt med den (not) men ändå... 

Jaja måste dra nu! Ska logga in på MSP o sen till skolan o sen till Ullared! Ja vi får se hur det blir!

Ha det gött igelkött!


//Oddiz 

Av Julia - 5 maj 2011 15:21

Åhhh....Idag är inte världens bästa dag direkt. Har ett väldigt stort dilemma i mitt huvud just nu o jag vet inte vad jag ska göra. Det är tyvärr lite privat så jag vill inte lägga ut det nu.   

Jaja..Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall. Vet att inte så många är inne på min blogg men ni som är här inne o läser kan väl tipsa era vänner om det här!? Mitt rekord per dag är liksom bara 14 stycken, tror jag...  

Känner inte för att skriva så mkt mer nu, är lite deppig.

men som ni ser så har jag gett en ny, lite coolare stil till bloggen. Kommentera gjärna o säg vad ni tkr om den!   

Herrå! Liten bild bara om min dag idag....

 

Japp, lite C R A Z Y hehehe!

Herrå! Glöm inte att kommentera!


//Oddiz

Presentation


Men hallå???
Ni ska ju inte läsa det här! Läs mina inlägg istället!
Dom är mkt bättre! ;P

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni om min blogg!?
 Helt super!
 Den är väl okej...
 Nja inte så bra...
 DEN SUUUUGER!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards