Oddiz

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia - 19 juli 2011 17:33

Jag har såååååå tråkigt....  Alla mina kompisar är borta!

Två är utomlands, en o campar....Men jag leker med Elsa istället.

Vi har kommit på en jätterolig grej. Vi gör typ en modetidning! Jag fotar Elsa o gör om bilderna i PhotoShop och Picnik.com!

Jag ville bara tipsa om en annan blogg här på bloggplatsen också. Den heter 

http://alskademinnen.bloggplatsen.se/

Det är en tjej som går i en klass över mig i min skola som skriver i den. Jag tycker den är jättebra! Ville bara tipsa lite! Men snart kommer Wilma hem från Turkiet o då ska vi leka. Hon har bara varit borta i en vecka. Den andra Wilma är i Schweiz nu. Hon kommer inte tillbaka på lääääänge...  Hennes farmor bor där.

Min morbror bor på Hawaii med sin fru Sara o mina två kusiner Noah (3 år) o Stella

(6 månader)! Vi ska snart gå till sjön med Ludde. Jag o Elsa kanske badar med honom men vi får se. Det regnade ju nyss....+ Att jag är en badkruka  

Önska mig lycka till!


//Oddiz 

Av Julia - 5 juli 2011 08:29

Hej har väldigt bråttom nu. Jag väntar på att Wilma ska ringa så att ja, Cajsa o hon kan leka. Jag är på min vakt....-.-''


Ps. Säg inget men jag ska ta med varsin Toblerone till dom från Liseberg i söndags. Elsa vann nämligen en sån där jättestor Toblerone! Såååå typiskt henne....


På tal om Liseberg så åkte jag Lisebergsbanan 4 ggr! Det är väldigt stort för mig eftersom jag har varit skitskraj vär Lisebergsbanan sen jag var nio.... 

Jag åkte också den nya HangHai...Den kanske inte var så ny men i alla fall så åkte jag den! Så en sammanfattning: Jag åkte Hang Hai, Lisebergsbanan, Colorado, Rabalder o Radiobilarna!


Nu kanske ni undrar varför jag inte skrivit på så länge!? Det är för att jag har varit på Kreta! I Makrigialos! Jag var borta i en vecka o det var så soligt o varmt! Det var 33° ute när vi landade o då var klockan bara 11.40 på morgonen.

Här kommer lite bilder!


Hotellet!

   

Det var typ ett Barnhotell så dom sjöng hela tiden om dom här två:


   Lollo & Bernie...-.-''


Här kommer låten!



Ledsen att den hamnade på sidan men Herrå!


//Oddiz

Presentation


Men hallå???
Ni ska ju inte läsa det här! Läs mina inlägg istället!
Dom är mkt bättre! ;P

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni om min blogg!?
 Helt super!
 Den är väl okej...
 Nja inte så bra...
 DEN SUUUUGER!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards