Oddiz

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Wii...

Av Julia - 28 maj 2011 18:02

Hej hej!  

Idag har jag varit hos min morfar och ätit tårta! Han fyllde år i Tisdags men vi åkte dit idag! Grattis på dig Morfar!  

Sen har jag varit med min bästis Wilma och lillasyrran o spelat Wii Music..Det var jättekul!

Elsa (Min lillasyrra) såg ut ungefär så här efter att vi spelat bowling   

  Haha...:)

Har haft jättekul annars och ätit jättemkt godis!  

Herrå!


//Oddiz


Ps. Ville bara säga att Elsa är okej och hon fick kanske bara ett blåmärke elr nåt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 6 augusti 2011 13:49


Hej! Jag kom hem imorse klockan 01.00 från Danmark! Jag har nämligen varit på Legoland! Det var jättekul! Jag rekommenderar det starkt för personer mellan 6-13 år! Jag rekommenderar det för yngre bara för att det finns inte lika "läskiga" saker som p...

Av Julia - 19 juli 2011 17:33

Jag har såååååå tråkigt....  Alla mina kompisar är borta! Två är utomlands, en o campar....Men jag leker med Elsa istället. Vi har kommit på en jätterolig grej. Vi gör typ en modetidning! Jag fotar Elsa o gör om bilderna i PhotoShop och Picnik.co...

Av Julia - 5 juli 2011 08:29


Hej har väldigt bråttom nu. Jag väntar på att Wilma ska ringa så att ja, Cajsa o hon kan leka. Jag är på min vakt....-.-''   Ps. Säg inget men jag ska ta med varsin Toblerone till dom från Liseberg i söndags. Elsa vann nämligen en sån där jättest...

Av Julia - 22 juni 2011 07:28

Hej, jag vet att jag inte har bloggat på länge men vi har packat till Kreta. Verkligen inte lång tid kvar nu!   Vi kommer åka hemifrån klockan 4 på morgonen! Planet går nämligen klockan 7.... Igår fick Ludde ett rivsår på hans tumme (eller va...

Av Julia - 16 juni 2011 11:47

                     uu$$$$$$$$$$$uu                  uu$$$$$$$$$$$$$$$$$uu                u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u              u$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$u             u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u             u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u             u$$...

Presentation


Men hallå???
Ni ska ju inte läsa det här! Läs mina inlägg istället!
Dom är mkt bättre! ;P

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni om min blogg!?
 Helt super!
 Den är väl okej...
 Nja inte så bra...
 DEN SUUUUGER!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards