Oddiz

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Julia - 13 juni 2011 08:07

Hej på er! Skriver från min mormor o morfars dator nu. 

Mamma jobbar så vi får vara hos dom.

Men vet ni vad jag tycker ni kan göra??

Om ni har tråkigt på sommarlovet ibland o inte vet vad ni ska göra så är svaret enkelt. Gör en sommarbok!

Det är ungefär som en dagbok fast man skriver i den på sommarlovet bara. Sen i höst när man börjar skolan igen kan man läsa den o minnas hur kul man hade på just denna dag!  

Jag gör det o det är enkelt o jättekul!

Det är bara att ta en anteckningsbok, gammal elr ny spelar ingen roll, o sätta igång att skriva!

Bara för att det är en dagbok behöver du ju inte skriva varje dag, du behöver ju inte heller bara skriva en gång per dag. Skriv lite när du känner för det!

Som sagt det är enkelt o jättekul!


Hej då!


//Oddiz

Presentation


Men hallå???
Ni ska ju inte läsa det här! Läs mina inlägg istället!
Dom är mkt bättre! ;P

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni om min blogg!?
 Helt super!
 Den är väl okej...
 Nja inte så bra...
 DEN SUUUUGER!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards