Oddiz

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Julia - 16 juni 2011 11:47

                     uu$$$$$$$$$$$uu
                 uu$$$$$$$$$$$$$$$$$uu
               u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u 
             u$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$u 
            u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u
            u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u 
            u$$$$$$"      "$$$"       "$$$$$$u
             "$$$$"           u$u             $$$$"        Ser ni vad et är??
              $$$u             u$u          u$$$ 
               $$$u           u$$$u       u$$$
                "$$$$uu$$$      $$$uu$$$$"        Svar: Döskalle såklart!<3
                  "$$$$$$$"     "$$$$$$$" 
                    u$$$$$$$u$$$$$$$u
                       u$"$"$"$"$"$"$u 
                       $u$_$_$_$_$u$

                         $$u$u$u$$$

Sitter vid Wilmas dator nu. Vi ska gå ut o hoppa studsmatta snart.

Ska bli kul ;)

Nu är det exakt en vecka sen vi fick sommarlov....NIO VECKOR KVAR

Vi har börjat packa till Kreta nu! Snart åker vi   

Sååååå peppad!

Och så är det bara en liten sak till... Alla snackar ju om att dom ska åka till "Sweden Rock" o det är asgrymmt tycker dom, men jag kan ärligt säga att jag har ingen aning om vad det är!? Jag hörde det första gången på radion för nån månad sen. Ni kanske tycker att jag är helknäpp men jag har inte en susning. 

Jag vet att det är en konsert som håller på i typ tre dagar men inte mer.

Jaja hejdå!


//Oddiz

Presentation


Men hallå???
Ni ska ju inte läsa det här! Läs mina inlägg istället!
Dom är mkt bättre! ;P

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni om min blogg!?
 Helt super!
 Den är väl okej...
 Nja inte så bra...
 DEN SUUUUGER!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards